woensdag 26 februari 2014

24 stuks, leuk lappie :-)

Het wordt tijd om de voortgang van mijn granny's te melden. Yep, inderdaad... ik zit nog steeds midden in de granny's :-)
Inmiddels heb ik 24 klaar en ook al aan elkaar gehaakt. Na 24 van die squares kan ik melden dat ik ze nu uit mijn hoofd ken! Wie had dat gedacht? Ikke niet !! Er moeten nog 8 gehaakt worden en dan moet het uiteindelijk een tas worden. Als ik er naar kijk dan denk ik: Hoe dan in vredesnaam? Ik ga me er nog niet druk om maken, eerst de squares maken en dan de handleiding goed lezen. Dat zal wel vaker dan 1 keer moeten denk ik... grinnik..
Tot nu toe is het best een leuk lappie... kan het altijd nog als tafelloper gebruiken mocht het tassie niks worden.



Deze week zal het haken wel niet veel worden, de kinderen hebben voorjaarsvakantie. Samen zijn we 3 dagen naar Disneyland Parijs geweest. Prachtig! Bijna alle attracties gedaan en wat hebben we veel gezien. Daar kun je wel een week rond lopen, zo mooi is het. Tot in de puntjes verzorgd en afgewerkt. (dat komt ook nog met mijn haakwerk hoop ik)
Disney is echt magisch, een sprookjeswereld. Je komt trouwens wel weer met beide benen op de grond als je de horecaprijzen ziet, schrikbarend hoog. Ook de lange wachtrijen, waar 80 of 90 minuten geen uitzonderingen zijn, drukt het magisch gevoel toch wel iets. En dan al die Fransen... ja oké... Disneyland Parijs ligt in Frankrijk dus al die Fransen is logisch.... maar ze praten zoveel... en zo snel... ze vertikken het om Engels te praten ... ze kijken niet blij... ze gooien alles gewoon op de grond... autorijden kunnen ze ook niet, die autobanen zijn op zich al een attractie... Nee, ik ben niet zo'n fan van Frankrijk. Toch ben ik wel 1 ding tegen gekomen waar de Fransen juist heel goed in zijn ---> croissants ! Dat dan weer wel. Alleen daarom al zou je gewoon weer je vakantie naar Frankrijk boeken.



Liefs, Lady Linda

5 opmerkingen:

  1. Nou dat is inderdaad al een leuk lappie (en straks vast ook een mooi tassie)! En wow wat leuk, Disneyland!! Wij hebben onze dochter ook beloofd daar een keertje naartoe te gaan. Ik ben er zelf met de familie van mijn man geweest al voordat we trouwden. Was erg leuk, maar idd die prijzen niet... Ik ben ook niet zo van het Franse trouwens, maar ik vind Parijs wel helemaal top! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lizette, Disneyland is echt een aanrader en al die niet-magische dingen horen en denk ik gewoon bij :-) Verstand op nul en genieten. Ik weet niet hoe oud je dochter is maar rond deze tijd is het vaak kinderen t/m 11 jaar gratis, scheelt toch weer wat op de hoge kosten. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, ik voel me vereerd dat ik genomineerd ben voor de Liebster Award. Het lijkt me leuk om mee te doen, probleempje is dat ik welgeteld maar 1 iemand weet die ik ook kan uitnodigen om mee te doen. De meesten zijn al genomineerd. Wat zal ik nu doen? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi, stil op je blogje hier... Niks meer van haken gekomen? Enneh... onze dochter is net 9, dus we gaan vast nog eens naar Disneyland voordat ze 11 is :) Tnx voor de tip. Inderdaad: verstand op nul en genieten. Nu maar eerst sparen dan he! :P Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lizette, ja inderdaad erg stil :-) Mijn haakspullen heb ik even opgeruimd, dat pak ik later wel weer op. Ik ben nu heel graag buiten, de herfst en winter hebben mij weer veel te lang geduurd. Nu veel in de tuin en allerlei klussen in en rond het huis waardoor de weken wel erg snel voorbij vliegen :-) Flink sparen dan kunnen jullie ook genieten van magisch Disney ;-) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen