donderdag 6 februari 2014

Squares progress

Tattaaa... en dat zijn er vier! Vier helemaal door mijzelf gehaakte granny squares. Het is nog lang geen tas of deken ofzoiets maar ik ben er maar wat blij mee. En weet je wat het allermooiste is? Het is mij zelfs gelukt om toch een square volgens het bijgeleverde patroon van de tas te haken! Weet je nog dat ik nog eventjes het idee opperde dat misschien de beschrijving niet klopt... gelukkig had ik er bij vermeld dat ik het als beginnende haakster misschien niet goed zou doen... hihihi
Het zat mij niet lekker dat ik dat patroon niet onder de knie kon krijgen. Dus eigenwijs als ik ben, gewoon weer proberen want het moet en zal lukken. En ja hoor, ik snap het nu. Ik vind deze squares nog mooier als het modelletje Korenbloem. 
Maar square Korenbloem is natuurlijk wel mijn grote vriend, want die heeft mij toch maar even mooi op weg geholpen om de square van het patroon te snappen. 
En daarom mogen ze gezamenlijk op de foto om zich aan jullie te laten zien :-)




De achterste twee zijn model Korenbloem en de voorste twee van het bijgeleverde patroon. 

Liefs, Lady Linda





4 opmerkingen:

  1. Nou daar kijken we graag naar, ik vind ze heel mooi, en zou zeggen maak er iets leuks van, zo doorgaan.
    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Willemina ! Ik ga zeker door, het werkt wel een beetje verslavend hoor :-) Groetjes terug.

      Verwijderen
  2. haha zie je wel, de aanhouder wint en het wordt steeds begrijpelijker om squares onder de knie te krijgen! :) Ga zo door zou ik zeggen (of klinkt dat nu heel erg schooljuf-achtig? :P Ik ben niet eens schooljuf, hahaha, maar ik herinner me dat dat door mijn eigen juf op de basisschool wel eens in mijn schrijf- of rekenschrift is gezet...) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik inderdaad ook in mijn school schriften staan en ook met enige regelmaat "niet te veel kletsen". Oei :-)
      Je hebt helemaal gelijk dat de aanhouder wint, ik heb inmiddels bijna vier van het patroon af. Goed bezig hè? Groetjes terug.

      Verwijderen