vrijdag 14 februari 2014

Valentijn

Doe ik mee aan Valentijnsdag? Mwah... niet echt. Op de radio gaat het er de hele week al over, op tv komen de mooiste reclames voorbij en ook in de winkels kijken de rode hartjes me smekend aan. Dan denk ik wat een gedoe toch, doe normaal. 
En toch... stiekem vind ik het eigenlijk toch wel leuk. 
Daarom heb ik voor manlief net zijn favoriete taart klaar gemaakt, een Mon Chou Stracciatella taart. Hij is er dol op en hij kan het hebben, ik dat laatste dan weer niet...



De taart staat in de koelkast en ik denk ik ga nu met de snertpan beginnen. Druk weekend voor de boeg dus een grote pan snert is dan gemakkelijk.
Maar nu hoor ik net op de radio dat zoveel % van de vrouwen het liefst een romantisch dinertje van hun partner verwacht. Nu hoor ik jullie denken, ja leuk... maar nou moet je man het nog weten. Dat kan hij weten, hij luistert namelijk naar dezelfde radiozender als ik. Probleem is weggewerkt!
Ook weet hij dat het Valentijnsdag is. Dat heb ik hem gisteravond tijdens het boodschappen doen meerdere keren laten weten. Niet overdreven duidelijk maar wel zo dat het beslist niet aan zijn aandacht kan ontsnappen. Helemaal niet toen ik, op weg met de boodschappenkar naar de uitgang, hem nog even op al die mooie bloemen wees. "Die zijn voor Valentijnsdag morgen" zei ik nog. 
Al met al vind ik het een spannende dag. Misschien komt hij toch met bloemen of een dinertje.  
Zal ik nou wel of niet beginnen met die snertpan? 

Liefs, Lady Linda



4 opmerkingen:

  1. En is het snert geworden of een romantisch diner met kaarslicht? Of misschien een combinatie van die twee?

    Liefs,

    Laantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Manlief heeft voor het eten gezorgd! We hebben heerlijk gegeten. Ja, ja...afhaalchinees is zo'n handig iets :-)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar zo denken: dat romantisch etentje houdt hij achter de hand voor een andere leuke datum!!
    (dat noemen ze positief denken.... alleen je moet het wel slinks aan je man 'doorgeven' dat bepaalde datums niet in de agenda gezet hoeven te worden, gewoon omdat het vanzelf spreekt dat je dan wéét dat er iets is.......)
    Succes ermee!
    Je houdt ons vast wel op de hoogte!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt helemaal gelijk Marian! Ik heb het vast nog tegoed. Ik heb inmiddels ook al heel wat visioenen van prachtige restaurants gehad, ja ja... daar zie ik me wel zitten... grinnik.. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen