maandag 20 januari 2014

Berkenstammetjes.

Mijn berkenstammetjes zijn af. Ik heb er 3 uitgehold en met een gezellig lintje aan elkaar vast gemaakt. Een vlindertje op het ene stammetje en een vintage plaatje op de ander. Nog wat fijne takjes eromheen gedrapeerd en voila... 




Weten jullie dat er verschil zit in de hoogte van waxinelichtjes?? Ik wist wel dat er verschil in grootte zit maar niet in hoogte.
Dat is weer iets om over na te denken als ik inkopen ga doen.
Ik heb inmiddels de hoge waxinelichtjes eruit gehaald en nu zitten er iets lagere in. Dat lijkt mooier want nu zie je het bovenste randje van de waxinelichtjes niet meer. 

Ik vond dit een leuk project en de berkenstammetjes branden s'avonds gezellig.
Wat het voor mij extra speciaal maakt, is dat ik deze berkenstammetjes meegenomen heb uit het dorp waar ik ben opgegroeid. Dat is 1½ uur rijden van mijn huidige woonplaats.
Nu heb ik een stukje jeugd in mijn huis waar ik op en top van kan genieten.

Liefs, Lady Linda




1 opmerking: