woensdag 15 januari 2014

Speelmiddag.

Het is woensdag en dan hebben de kinderen s'middags geen school maar lekker vrij. Heerlijk zo halverwege de week. Ik noem dat de speelmiddag. 
Vandaag komen er 3 kinderen over de vloer. Met die twee van mij zit ik op 5 dorstige en hongerige monden. Over het aantal decibellen wat ze produceren hoor je mij vandaag niet :-)

Dus vanochtend met de mixer, beslagkom, eieren, meel, melk, boter en bakvorm in de weer.
Ik heb een heerlijke (echt waar... heb natuurlijk even voorgeproefd... smikkel smikkel smak )
cake gebakken. 
Als extra heb ik nog wat sinaasappel rasp door het beslag gedaan en dat smaakt heerlijk fris. 




De kinderen hebben heerlijk gesmuld van de cake. Met een beker limonade erbij had ik 5 tevreden koppies rond de tafel zitten. 



Liefs, Lady Linda





1 opmerking:

  1. Dus die sinaasappelrasp was een goed idee. Ben benieuwd. Ik kom zeker eens langs op te proeven. Wel graag bakken op mijn vrije dag dan.

    BeantwoordenVerwijderen