woensdag 22 januari 2014

Cupcake haken.

Vaste, losse, stokje, half vaste en dat dan in allerlei volgordes. Totdat ik mij bedacht dat ik eigenlijk alleen maar bloemetjes kan haken werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. 
En dan ook niet zo maar iets, nee hoor. Het moest een cupcake worden??!!

Ik hoor jullie denken, waarom een cupcake terwijl er zo veel andere patronen zijn om te haken.
Nou kijk, zoals jullie op mijn blog kunnen zien vind ik het bakken van cake, taart en cupcakes ook heel erg leuk. Probleem daarbij is dat ik misschien zelf wel de grootste afnemer ben... het is ook allemaal zo lekker hè ;-)
Aangezien de weegschaal wat begon te protesteren heb ik bedacht dat ik dan maar gezonde cupcakes moest gaan maken. 
En ja, dat doe je dan met garen en een haaknaald. 

Als beginnende haakster ben ik best trots op mijn gezonde cupcake.





Ik heb nog wel wat werk te gaan, op mijn cupcakes etagère kunnen er nog heel wat bij :-)

Liefs, Lady Linda 

2 opmerkingen:

  1. Go Linda go! Wat goed zeg, ben benieuwd naar je volgende haakprojectje. Ik wist wel dat het je zou gaan lukken. Valt mee toch! Ik heb nog wel een boekje vol met cupcake haakpatronen, kun je zaterdag wel effe van me lenen.

    Liefs Laantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag Laantje, ik hou me aanbevolen :-)

    BeantwoordenVerwijderen