vrijdag 10 januari 2014

Lady's first steps

Zoals de titel al zegt... mijn eerste stapjes als Blogger. Hoe spannend kan het zijn? :-)
Eerst moet ik natuurlijk uitvinden hoe ik gezellige en inspirerende pagina's kan maken. Daar zullen wat vrije uurtjes aan besteed gaan worden.
Het liefst ben ik natuurlijk de hele dagen met allerlei, en dat zijn er nogal wat, hobby's bezig.
Maar ja, dat kan natuurlijk niet. Er is nog zoveel anders wat ook tijd nodig heeft.

Er moet natuurlijk gewerkt worden en ik heb een gezinnetje. Samen met manlief, dochter, zoon en onze Schotse collie... nee hij heet niet Lassie... woon ik in een huis met genoeg hobby ruimte en een heerlijke tuin. 

Mijn hobby's variëren nogal. Zo kan ik soms weken achtereen heerlijk zitten te borduren, dan ineens ben ik met verf in de weer. Houtbewerking vind ik ook prachtig. Dan wordt er ineens een col shawl gebreid of ben ik kaarsjes aan het maken. Tuinieren is ook een grote hobby. En zo kan ik nog wel even doorgaan. 
Nou lijkt het mij leuk om wat ik maak op deze blog te zetten. Ik hoop dat jullie er dan zelf ook leuke, inspirerende ideeën van krijgen. 
Ik vind het heerlijk om van zelfgemaakte dingen te genieten. Lang niet alles zal perfect zijn, maar het wordt wel met veel liefde en plezier gemaakt. 

Ook is er voor mij nog genoeg wat ik wil leren. Zoals bijvoorbeeld haken, daar kun je zoveel van maken. 

Op dit moment ben ik bezig om kleine berkenstammetjes uit te hollen zodat er een waxinelichtje in kan. Dat staat vast heel gezellig op tafel. Als het af is zal ik een foto op deze blog zetten. 

Ik hoop gauw weer hier te zijn.

Liefs, Lady Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten