zondag 12 januari 2014

Smullen maar.

Van mijn berkenstammetjes die ik wil uithollen heb ik inmiddels eentje af, nog twee te gaan. Ik heb het even op een laag pitje gezet want er komt familie op bezoek en die lusten graag iets lekkers. Wij trouwens ook hoor :-)

Dus gisterochtend op tijd in de keuken bezig om taart en cupcakes te maken. Wat de cupcakes betreft ben ik een beetje een "laatbloeier". De hele cupcake hype is allang geweest maar ik ben er eigenlijk pas de laatste weken actief mee bezig en ik moet zeggen dat ik het toch wel superleuk vind om ze te maken.

De familie rekent meestal op zelfgemaakte kwarktaart, dat staat al jaren op nr.1  
Maar ik dacht waarom niet eens wat anders proberen? Zo gezegd, zo gedaan. 
Ik heb een lemon taart met poedersuiker erop en cupcakes gebakken.
Het resultaat zie je hieronder.


Het is altijd spannend om de reactie van je eigen "brouwsels" te horen.
Gelukkig waren ze positief en aan de gezichten te zien hoe iedereen heerlijk zat te smikkelen denk ik dat ik wat vaker van het vertrouwde kwark paadje af ga wijken ;-)

Liefs, Lady Linda




2 opmerkingen:

  1. Mmmm lekker, dat maak je nou nooit als ik langs kom. Groetjes, Laantje Haakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal er voor zorgen dat jij volgende keer ook heerlijk kan smikkelen! ;-) Liefs, Lady Linda

      Verwijderen