vrijdag 31 januari 2014

Granny squa... nee... kopjes

Die granny square begint me een beetje te vervelen. Ik ben de hele week aan het prutsen, ja sorry... ik kan er geen ander woord voor vinden, geweest. Het wil maar niet lukken. Hoe vaak ik het draad niet uitgehaald heb is niet te tellen. 
Kijk, ik heb er wel twee nieuwe steken bijgeleerd. De popcornsteek en het dubbele stokje. Dat is dan weer positief. Maar hoe ik ook probeer om er een square van te maken... het blijft een vage vorm wat ik er van brouw. 
Ik denk dat ik toch mijn haakvriendin om advies moet vragen. Zij weet het vast wel!

Om toch met een tevreden gevoel het weekend in te gaan ben ik van de ene granny naar de andere gegaan. Ik heb granny's kopjes gevuld met wat voorjaar :-)
Samen met dochterlief heb ik hyacinten, narcissen, blauwe druifjes en hedera gehaald. Dat in granny's kopjes gedaan. Een beetje afgewerkt met tilantia, een stukje berkenstam (nog van de stormschade) en wat andere leuke dingetjes. Kijk maar eens, vinden jullie het leuk?




Heerlijk, het voorjaar in huis. Daar wordt ik helemaal blij van. Enne... dat haken komt wel goed hoor. Ben er nog lang niet flauw van!

Fijn weekend!

Liefs, Lady Linda 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten