dinsdag 28 januari 2014

Haakwerkjes tot nu toe.

Even een foto van mijn tot nu toe gemaakte cupcakes, petit-fourtje  en vlinder haakwerkjes. Tenminste... die werkjes die het tonen waard zijn :-)


De cupcakes staan in volgorde. De linker is het eerst gemaakt, daarna de middelste. Daar was ik niet helemaal tevreden over dus heb ik besloten om nog net zo eentje te maken. Dat is de rechtse. Persoonlijk vind ik die dan ook stukken beter gelukt. 
Op het petit-fourtje wil ik nog een kraaltje maken.

Vanochtend ben ik met mijn vriendin, een hele enthousiaste haakster, de stad in geweest. Ik heb een nieuw haakproject aangeschaft... een tas van granny squares... 
Klein probleempje daarbij is dat ik nog nooit een granny square gemaakt heb. Dus weer volop leermomenten in aantocht!


Liefs, Lady Linda

1 opmerking:

  1. Ik heb ze in het echie gezien en ze zien er echt leuk uit. Nu nog even door haken en dan heb je een hele etagère vol met heerlijkheden. En dan kom ik ze binnenkort bewonderen, natuurlijk onder het genot van een Wiener Melange en een echt gebakje.

    Liefs,

    Laantje

    BeantwoordenVerwijderen